Aquest article es va publicar originalment el 7 de febrer de 2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'Ajuntament ja compta amb
una vintena de Cartes de Serveis al seu catàleg, després d'incorporar-ne cinc de noves recentment. Les Cartes de Serveis descriuen els serveis que presta l'administració, els compromisos de qualitat amb relació amb les persones usuàries i les condicions d'accés, mecanismes de contacte i participació.
El ple municipal del mes de gener va aprovar les cartes referents als serveis d'
Alcaldia i Protocol, Benestar Animal, Habitatge, Protecció Civil i Civisme.
Rubí es va dotar d'aquestes Cartes de Serveis l'any 2020, en compliment de la
Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern. El mateix any, però, les Cartes ja aprovades es van haver d'actualitzar per la creació de l'impost sobre les instal·lacions, tal com disposa la
Llei 5/2020 de mesures fiscals, financeres, administratives i del sector públic.
Consulta totes les Cartes de Serveis de l'Ajuntament de Rubí