L'any
2023 tindrà
15 dies laborables que seran
festius a Catalunya, dels quals 13 seran comuns a tot el país i els altres dos,
locals - en el cas de Rubí, el
29 de juny i, com de costum, el dilluns de
segona Pasqua, que seria el
29 de maig. Així ho explicita el calendari aprovat pel Departament de Treball. El dia 1 de gener és l'únic que cau en diumenge, així que no serà festiu.
Amb la festa de l'Assumpció del 15 d'agost -dimarts- i la Festa Nacional d'Espanya del 12 d'octubre -dijous- hi haurà la
possibilitat de fer pont. A més, a Rubí, el 29 de juny és dijous, amb la qual cosa s'afegeix un pont en l'àmbit local.
Els
caps de setmana llargs s'aniran encadenant. Els dies de Reis, Divendres Sant i Dilluns de Pasqua, la Festa del Treball, Sant Joan, la Diada i la Puríssima cauen en divendres o dilluns. Per Nadal i Sant Esteve -dilluns i dimarts- també hi haurà un cap de setmana llarg. Els rubinencs en sumaran un més perquè se sol escollir el dilluns de segona Pasqua com a festiu local.
Per últim, seran en dimecres el dia de Tots Sants i el de la Constitució.
Els dos festius locals quedaran en mans dels ajuntaments. Així queden, doncs, els tretze festius compartits a tot Catalunya.
Divendres
6 de gener (Dia de Reis)
Divendres
7 d'abril (Divendres Sant)
Dilluns
10 d'abril (Dilluns de Pasqua)
Dilluns
1 de maig (Festa del Treball)
Divendres
24 de juny (Sant Joan)
Dimarts
15 d'agost (Assumpció de la Verge)
Dilluns
11 de setembre (Diada Nacional de Catalunya)
Dijous
12 d'octubre (Festa Nacional d'Espanya)
Dimecres
1 de novembre (Tots Sants)
Dimecres
6 de desembre (Dia de la Constitució)
Divendres
8 de desembre (La Puríssima)
Dilluns
25 de desembre (Nadal)
Dimarts
26 de desembre (Sant Esteve)
Altres notícies que et poden interessar