Rubí estrena una aplicació en línia del Telèfon verd

L'ampliació d'aquest servei té l'objectiu de ser més còmode i accessible als usuaris

Ja no cal trucar per fer servir el Telèfon verd
Ja no cal trucar per fer servir el Telèfon verd | Ajuntament de Rubí
Redacció
14 d'octubre del 2022
Actualitzat a les 9:48h
L'Ajuntament de Rubí i el Grup FCC, concessionària del servei de Gestió de residus i neteja viària, han desenvolupat una aplicació telemàtica per poder fer ús del Telèfon verd, el servei de recollida de mobles vells i d'esporga i de comunicació d'incidències de neteja. 

L'objectiu d'ampliar aquest servei és fer-lo més accessible i còmode als usuaris, ja que es poden fer les gestions en qualsevol moment del dia i no només de 8h a 20h, horari de l'atenció telefònica. 

Per accedir a l'aplicació cal fer-ho a través de la web municipal, i permet comunicar incidències de neteja a la via pública, en contenidors o papereres, sol·licitar informació del servei de Gestió de residus i neteja viària, concertar una hora per a la recollida de mobles vells i esporga o inscriure's a les activitats del Servei Educatiu de Residus, entre d'altres. Un cop feta la petició, el servei es posarà en contacte amb l'usuari a través de l'adreça de correu electrònic que hagi facilitat.

"Amb aquesta millora del servei deixem encara amb menys excuses als incívics" ha assegurat el regidor de Medi Ambient, Andrés Medrano, que també ha recordat que aquest servei és "gratuït i a la porta de casa".