L'
Obrador Coral de Rubí oferirà aquest diumenge el tradicional
Concert de Primavera, enguany amb una producció molt ambiciosa en què estaran acompanyats per la
Coral Sant Cugat del Club Muntanyenc i membres dels
Antics Escolans de Montserrat. De fet, després d'estrenar el concert a Rubí aquest diumenge, el portaran al Monestir de Sant Cugat (22 d'abril) i a la Basílica de Montserrat (6 de maig).
El concert es composa d'
obres litúrgiques de gran bellesa i dificultat vocal, ja que moltes de les obres són a sis i fins i tot a vuit veus, d'autors com Cererols, Pau Casals, Anselm Ferrer, Antoni Nicolau, Joseph Rheinberger o Txaikovski. Peces que aporten pau espiritual, conviden a la calma i la reflexió, evoquen el dolor per la pèrdua però sense perdre de vista l'esperança del renaixement: en definitiva, que apropen a l'època de la
Setmana Santa.
El projecte comptarà amb la direcció de
Jordi Boltes i, en aquesta ocasió, l'acompanyament a l'orgue d'
Eloi Javier. El concert a Rubí serà
in memoriam del company de l'Obrador Coral
Àngel Parera, que va morir el passat mes de gener.
Els concerts a l'
Església de Sant Pere de Rubí i al Monestir de Sant Cugat seran a les 20h, mentre que el que es farà a la basílica de Montserrat serà a les 20.30h.