La ciutadania i les entitats de Rubí podran valorar, així com fer aportacions, a la Carta de Serveis que ha de guiar el funcionament d'una vintena de serveis municipals, com a pas previ a la seva aprovació.
Les persones interessades en participar-hi poden consultar la informació de la normativa municipal proposada
al portal de Transparència de l'Ajuntament de Rubí, i poden fer-hi aportacions a través del correu electrònic
transparencia@ajrubi.cat, amb l'assumpte "Consulta prèvia a l'aprovació de les Cartes de serveis".
Amb aquesta consulta es vol donar a conèixer la norma que regirà el funcionament de diversos serveis municipals, així com recollir l'opinió de les persones i entitats que després n'hauran de fer ús, en compliment de la llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Les Cartes de serveis que es poden consultar són les de l'Ateneu Municipal, la Biblioteca, l'escola municipal de música Pere Burés, les escoles bressol municipals, el Mercat Municipal, l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, l'Oficina d'Atenció al Consumidor, l'Oficina de Serveis a l'Empresa, el Rubí Forma i el Transport Urbà; i els Serveis de Comerç, Igualtat, Joventut, Gestió de Residus i Neteja, Llicències d'Obres i Disciplina Urbanística, Llicències d'Activitats, Salut Pública, Rubí Brilla, els Serveis Socials Bàsics i Transparència.