La ciutat de Rubí ha tancat el mes de febrer amb 145 persones aturades més que el mes anterior, deixant un total de 4.658 aturats, el que suposa un 12,4%. L'atur a Rubí també ha crescut en relació al mes de febrer de l'any passat, concretament en 42 persones.
Rubí és la segona ciutat del Vallès on més creix l'atur, només per sota de Terrassa (226) i una mica per sobre de Sabadell (136). Percentualment (3,2%), només Sant Llorenç Savall supera la variació (3,8%) mensual. A nivell comarcal, l'atur també ha augmentat, amb 584 persones aturades més, tot i que en termes interanuals s'ha reduït en 36 persones. De fet, només cinc municipis de la comarca han registrat una baixada de l'atur: Castellbisbal, Ripollet, Rellinars, Santa Perpètua de Mogoda i Vacarisses. El nombre de persones aturades al Vallès Occidental és de 50.061.
En el conjunt de Catalunya, l'atur també ha augmentat en un 0,4% respecte el mes de gener, ja que ha augmentat en 1.532 persones, situant el nombre total d'aturats en 395.124.
145 persones més a l'atur durant el mes de febrer a Rubí
És la segona ciutat de la comarca on creix més el nombre de persones aturades
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2020 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls