Els Ajuntaments de Rubí i Sant Cugat, i la companyia elèctrica Endesa han arribat a un acord per al soterrament de la línia d'alta tensió que creua l'autopista AP-7 i la B-30 entre tots dos municipis.
Aquesta actuació, que es va acordar la setmana passada a la seu de l'Institut Català de l'Energia (ICAEN) tindrà un cost de 2,2 milions d'euros, que assumiran conjuntament les tres parts implicades.
Amb aquest objectiu s'ha creat una comissió per determinar quina quantitat econòmica invertiran els consistoris i l'empresa per poder fer realitat aquest projecte. En les properes setmanes es donarà a conèixer el calendari previst d'execució de l'obra.
Fa tot just unes setmanes, el govern municipal anunciava que assumiria el cost del desplaçament de les línies d'alta tensió de Can Fatjó, atesa la manca de compromís del Govern de la Generalitat per fer aquesta actuació.
Acord pel soterrament de la línia d'alta tensió entre Rubí i Sant Cugat
Societat
L'actuació tindrà un cost de 2,2 milions d'euros que assumiran els consistoris i la companyia Endesa
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de gener de 2019 a
les 11:30
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
