La Sala Neus Català acollirà aquest dijous, a les 20h, una xerrada i presentació de llibre de l'activista trans Carol Murcia, refugiada d'Hondures i defensora dels drets de les persones trans, i Tina Recio, activista trans i candidata d'En Comú Podem a les eleccions del 14-F.
La xerrada, titulada Realitats trans del col·lectiu migrant i racialitzat, es podrà seguir per Facebook Live a la pàgina de la Sala Neus Català.
La sessió mostrarà les dificultats de les persones trans en països d'origen on són perseguides per la seva condició sexual, així com l'estigmatització que pateixen als països d'acollida en moltes ocasions, on també s'hi suma la discriminació per ser persones migrants i racialitzades.
Carol Murcia i Tina Recio parlaran sobre la realitat trans en el col·lectiu de persones migrants aquest dijous a Rubí
La xerrada es podrà seguir pel Facebook Live de la Sala Neus Català a partir de les 20h
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2021 a les 09:25
Actualitzat el 10 de febrer de 2021 a les 09:42
Et pot interessar
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»
-
Societat Vuit municipis de l'R8 demanen doblar la freqüència de trens
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell