Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest divendres fins a primera hora del matí, predomini del cel serè o poc ennuvolat en general. A partir de llavors arribaran bandes de núvols mitjans pel sud alhora que es formaran algunes nuvolades que deixaran el cel mig ennuvolat, localment molt ennuvolat sobretot a les comarques de la meitat sud.
A partir de mig matí són probables ruixats dispersos a punts de la meitat sud i de la resta de la meitat oest, i són possibles a altres punts del país. Seran d'intensitat feble i localment moderats i s'acumularan quantitats minses, puntualment poc abundants.
La temperatura mínima serà lleugerament més alta, mentre que la màxima serà similar o lleugerament més alta. La mínima oscil·larà entre 8 i 13 ºC al Pirineu, entre 12 i 17 ºC al Prepirineu, la depressió Central i al prelitoral nord, i entre 16 i 21 ºC a la resta del territori. La màxima oscil·larà entre 25 i 30 ºC al Pirineu i al litoral, i entre 27 i 32 ºC a la resta del país.
Publicat el 13 de setembre de 2019 a les 06:00
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat
Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat
Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
