24 joves patinadors i patinadores van participar el passat dissabte a la 7a edició del Rubí Skate Open organitzat per l’Ajuntament de Rubí amb la col·laboració de les entitats La Skateboarding Rubí, Valles Krew i La Sonik.
Els premiats a la categoria d’adults han estat David Casado (1r premi), Akraf (2n premi) i Joan Guinart (3r premi). A la categoria de menors de 18 anys, els guanyadors han estat Óscar Calello (1r premi), Vadó Valls (2n premi) i Joan Lloret (3r premi). Els premis consistien en material i roba d’skate gentilesa de Slidershop.
La competició, que va tenir lloc a la pista de Can Sant Joan, va incorporar com a novetat una batalla de galls i gallines que impulsada per Rubí Jove als barris.
La 7a edició del Rubí Skate Open és una cita plenament consolidada en l’agenda juvenil de la ciutat que es viu cada any com una jornada festiva. A més de la competició, els i les assistents també han gaudit de música en directe a càrrec de La Sonik durant el matí, DjPin a primera hora de la tarda i Petardj’s al vespre.
Durant la tarda, moment de màxima afluència per la celebració de les finals, s’hi han donat cita al voltant de 200 persones.
David Casado i Óscar Calello guanyen el 1r premi del Rubí Skate Open
24 joves patinadors i patinadores van participar en la 7a edició d'aquesta cita juvenil a la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’octubre de 2019 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària