El proper dijous 20 de juny és el Dia Mundial del Refugiat i Rubí Acull, Rubí Solidaria i Rubí Sociocultural I Integració (ARSI) han organitzat una conferència sota el títol Els menors no acompanyats. Més enllà dels estereotips. La xerrada tindrà lloc demà dimarts 18 de juny a les 19 h a la Biblioteca Mestre Martí Tauler i hi intervindran l'educadora social Ainoha Nadia Douhaibi i l'activista Daniela Ortiz. L'objectiu d'aquesta iniciativa és portar aquest tema a debat i trencar amb els tòpics que hi ha al voltant d'aquests menors.
A banda d'això, aquestes entitats, juntament amb les més de quaranta entitats de la ciutat que van signar el manifest de la manifestació del passat 23 de maig, han preparat una concentració el mateix dijous de la celebració.
L'acte serà a les 19 h davant de l'Ajuntament, i s'iniciarà amb la lectura d'un manifest per part de l'organització. Els organitzadors volen que sigui una celebració festiva i, per tant, es commemorarà el Dia Mundial del Refugiat amb música, dansa i poesia. A més, comptarà amb la presència de diverses persones refugiades que viuen a la nostra ciutat, així com membres de l'associació d'exMENA que ja van participar en la manifestació i també professionals que treballen amb menors no acompanyats.
Diverses entitats preparen una xerrada i un gran acte pel Dia Mundial del Refugiat
La biblioteca acollirà una xerrada sobre els menors no acompanyats demà, dimarts 18 de juny
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juny de 2019 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí