Els Bombers de la Generalitat han fet aquest dissabte una quarantena de sortides –entre les 9.00 i les 17.00 hores- pel fort vent arreu de Catalunya, que ha bufat amb ratxes d'entre 60 i 80 km/h a nombroses comarques.
La majoria de serveis han estat per retirar arbres i branques caigudes, antenes inestables i objectes amb risc de caure a la via pública, majoritàriament a l'àrea metropolitana de Barcelona, Vallesos i Penedès. Destaquen les sortides de Bombers per treure una branca de grans dimensions que tallava un carril de la C-243 a Sant Sadurní d'Anoia i per retirar diversos arbres que han caigut sobre cotxes aparcats en poblacions com Terrassa, Lleida, Badalona i Premià de Mar. No consten ferits ni desperfectes de gravetat.
Les ratxes màximes de vent s'han registrat a Font-rubí (77 km/h), a la bocana sud de Port de Barcelona (76,7 km/h) i als Hostalets de Pierola (73,1 km/h), segons les dades de les estacions automàtiques del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC). A la xarxa de Meteoclimatic, les ratxes màximes s'han produït a Rojals (84 km/h), Prades-Tossal de la Baltasana (77 km/h) i al barri de Gràcia de Barcelona (77 km/h)
Els Bombers fan una quarantena de sortides pel fort vent arreu de Catalunya
La majoria de serveis han estat per retirar arbres i branques caigudes a l'àrea metropolitana, Vallesos i Penedès
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2020 a les 08:30
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques
-
Societat La Font del Ferro de Rubí celebra una festa de primavera