Els Mossos d'Esquadra han frustrat el robatori de roba infantil que duia un camió que estava estacionat a l'àrea de servei que hi ha a l'AP-7, a l'altura de Bellaterra i Cerdanyola. Ha estat la matinada d'aquest dimecres, al voltant de les quatre, quan una unitat de la policia catalana s'ha adonat que les portes posteriors estaven obertes.
Segons han informat els Mossos, al costat del camió hi havia una furgoneta amb caixes que contenia aquest vestuari per a nens, procedent de França. El camioner era a l'interior dormint i no s'havia assabentat de res.
Els agents, que han requerit l'ajuda de membres de la Policia Local de Cerdanyola, no han trobat cap sospitós, cosa que fa pensar que l'autor o autors haurien fugit en adonar-se de la presència policial. Tot i així, els Mossos han iniciat una investigació per esclarir els fets.
Els Mossos frustren el robatori de roba infantil d'un camió estacionat en una àrea de servei de l'AP-7 a Cerdanyola
Han trobat les portes posteriors del camió obertes i una furgoneta amb caixes del material sostret
Publicat el 08 de gener de 2020 a les 16:31
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat
Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat
Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
