L'assemblea de treballadors dels Serveis Socials Bàsics de Rubí ha decidit, aquest matí, mantenir la convocatòria de vaga que, a partir d'ara, serà d'aturades parcials cada dilluns de 10.30h a 12h, moment en què es tornaran a reunir per anar avaluant com avancen les negociacions.
Així, han confirmat que la reunió de la setmana passada amb el responsable de Recursos Humans, Moisés Rodríguez, no va aconseguir desencallar la qüestió. Els portaveus de l'assemblea, David Rodríguez (CGT) i Ton Pons (CCOO) han explicat que en un primer terme, la reunió va servir perquè la part empresarial expliqués "com de bé anava tot", si bé al final van acabar reconeixent moltes de les demandes que traslladen els sindicats.
En aquesta trobada, a més, es va acordar que es faria arribar una acta de la reunió que al final ha resultat una "comunicació per part de l'Ajuntament" explicant que "tot està bé, que tot se solucionarà", i ple de verbs com "plantejar, estudiar, revisar... i cap concreció en les nostres demandes", han explicat.
Ajuntament i sindicats s'han emplaçat a una nova reunió el pròxim 3 de març, per tornar a reprendre aquest diàleg, tot i que els treballadors no s'han mostrat gaire esperançats, ja que tenen la sensació que hi ha la voluntat de "dilació en el temps".
RubiTV.cat ha demanat informació a l'Ajuntament sobre aquesta qüestió, entre d'altres, però encara no ha rebut resposta.
Els treballadors dels Serveis Socials Bàsics mantenen la vaga
La reunió de la setmana passada no va arribar a bon port, però empresa i treballadors es tornaran a trobar divendres
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2023 a les 13:30
Et pot interessar
-
Societat Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària