Les entrades per inscriure's a l'acte de benvinguda als Reis d'Orient a Rubí, que es van obrir aquest dimecres, ja s'han esgotat. Les famílies que s'han inscrit podran assistir per torns a aquest acte de benvinguda, que serà al Castell, on també hi ha instal·lat un Campament de Reis.
[noticia]8412[/noticia]
Les entrades per al Campament de Reis, que es van obrir dimarts al migdia, també s'han esgotat en totes les sessions disponibles els dies 2, 3 i 4 de gener.
La benvinguda dels Reis es podrà seguir a través de les xarxes socials municipals. Si alguna família amb entrada vol anul·lar la visita, ho pot fer enviant un correu electrònic a la.sala@ajrubi.cat.
Esgotades les entrades per veure la benvinguda als Reis
Per anul·lacions, es pot escriure un correu a la.sala@ajrubi.cat
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2020 a les 12:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls