El passat diumenge es va celebrar la setena edició de la Marató de les Vies Verdes, una cursa popular amb un recorregut pels camins de l'antic carrilet de la Costa Brava amb diferents punts de sortida, segons la distància, i amb una única arribada a Platja d'Aro.
Enguany, 1.600 corredors i corredores d'arreu de Catalunya han participat en la cursa, entre els quals hi havia els rubinencs Francisco Tirado, Pedro Sánchez i Lorenzo Martín del Club Fondistes Rubí.
Tirado i Sánchez van participar en la mitja marató, mentre que Martín va fer la prova de 10 quilòmetres, quedant a la primera posició del podi en categoria MASTER.
Fondistes Rubí participa a la Marató de les Vies Verdes
El rubinenc Lorenzo Martín aconsegueix la primera posició amb la prova de 10 quilòmetres de categoría MASTER
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2019 a les 12:01
Actualitzat el 18 de febrer de 2019 a les 12:20
Et pot interessar
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra