En pie de guerra és el títol del darrer llibre de l'escriptor Julián Sánchez, una novel·la que forma part de la saga Enemigo del comanche 1, una col·lecció de literatura d'horror, fantasia, terror i por.
Es tracta d'una història ambientada en les primeres dècades del S.XVII a cavall entre mustangs, comanxes, apatxes, espanyols, francesos i tota mena de personatges fantàstics com zombies i homes llop.
Sánchez porta aquesta misteriosa història a Rubí avui, divendres 19 de juliol, a les 17 h a la Pastisseria Méndez. A més, la presentació comptarà amb la col·laboració de l'escriptor rubinenc Jorge Portada.
Julián Sánchez presenta «En pie de guerra» a Rubí
La Pastisseria Méndez acollirà la presentació aquest divendres a les 17 h
Ara a portada
Publicat el 19 de juliol de 2019 a les 11:30
Actualitzat el 19 de juliol de 2019 a les 12:42
Et pot interessar
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat