Els grups escolars confinats al Vallès Occidental continuen augmentant des de l'inici del curs escolar ara farà ja tres setmanes. Segons les últimes dades recollides pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, ja n'hi ha 143 grups afectats repartits en 105 centres educatius diferents de la comarca.
Aquestes xifres es tradueixen en un total de 3.253 persones de la comunitat educativa havent de complir el nou confinament prescriptiu de 10 dies, la immensa majoria alumnes. Uns confinaments que es deuen als casos de Covid-19 diagnosticats a les aules des de la represa escolar a principis de setembre.
Pel que fa al nombre total de centres educatius afectats a les principals ciutats del Vallès Occidental, Terrassa en suma 37, Sabadell 25, Sant Cugat 12 i Rubí 7. També en registren: Cerdanyola del Vallès (3), Sant Quirze (3), Sentmenat (3), Ripollet (2), Montcada i Reixac (2), Palau-solità i Plegamans (2), Barberà del Vallès (2), Polinyà (2), Badia (2), Viladecavalls (1), Vacarisses (1) i Santa Perpètua de Mogoda (1).
A continuació pots consultar les dades de la situació de la Covid-19 als centres escolars d'arreu de Catalunya:
[mapaescoles]
[llistaescoles]
[noticiadiari]2/208861[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209096[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208974[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208788[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208585[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
La Covid-19 deixa més de 3.000 alumnes confinats al Vallès Occidental
Consulta l'actualització de tots els centres afectats de la comarca
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’octubre de 2020 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques