La Mesa pel Dret a l'Habitatge de Rubí va acordar en la reunió d'aquest dimecres introduir canvis en el funcionament, amb l'objectiu de convertir-se en un instrument "més útil". La principal novetat és que es recuperaran els grups de treball per a temes específics, i se n'han creat dos: els desnonaments i el circuit d'atenció a les persones afectades, per una banda; i la Llei 11/2020, de 18 de setembre, de mesures urgents en matèria de contenció de rendes en els contractes d'arrendament.
En la primera trobada de l'any, les entitats, organitzacions i grups municipals que integren aquest òrgan han debatut les opinions i propostes recollides durant els mesos d'octubre i novembre de 2021 sobre el funcionament de la Mesa, i han coincidit en mantenir-lo com a espai d'intercanvi de coneixement i d'informació, però incorporant alguns canvis perquè sigui més útil per als participants.
Així, els grups de treball, on podran participar els membres de la mesa i d'altres entitats i organitzacions, tindran un funcionament autònom en l'organització de la seva feina, i elaboraran un informe amb propostes d'actuació i el presentaran al plenari de la mesa perquè el consideri. Aquestes iniciatives podran ser assumides per l'administració municipal i la resta d'organitzacions.
La Mesa pel Dret a l'Habitatge s'organitza en grups de treball
Els grups elaboraran un informe amb propostes d'actuació que es traslladaran a la Mesa i a l'administració
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2022 a
les 15:14
Actualitzat el
27 de gener de 2022 a les
15:38
Et pot interessar
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat
Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
