La promotora immobiliària ARC Homes ha invertit 40 milions d'euros per desenvolupar una promoció de vivendes unifamiliars situades al costat de l'àrea verda de Ca n'Oriol, entre Rubí i Sant Cugat.
Es tracta de la zona que va quedar per construir després de la primera promoció de cases adosades en els anys 2006 - 2007.
La promoció constarà de 104 vivendes de tres i quatre habitacions, amb aparcament privat i zona comunitària de piscina, segons ha informat l'empresa.
Aquesta serà la sisena promoció que ARC Homes durà a terme al llarg d'aquest 2019 després d'invertir a Santa Coloma i a Girona.
La promotora ARC Homes inverteix 40 milions en una promoció de vivendes unifamiliars a Rubí
Es tracta de la zona que va quedar sense construir després de la primera promoció de cases els anys 2006 - 2007
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de setembre de 2019 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques