L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) ha realitzat 48 actuacions en diferents trams fluvials de la conca del riu Llobregat que es van veure afectats per les llevantades que es van produïr en els mesos d'octubre i novembre de 2018.
Aquests treballs han tingut un cost de 362.000 euros, els quals s'han desenvolupat en cinc comarques: el Bages, el Vallès Occidental, el Solsonès, el Berguedà i el Baix Llobregat.
A hores d'ara encara queden una quarantena d'actuacions pendents dels episodis de llevantada, els quals es preveu que estiguin finalitzades durant la primavera d'enguany. El principal objectiu es que tot el curs fluvial quedi net i preparat per minimitzar el risc de desbordament en les époques de pluja.
A Rubí s'han realitzat quatre actuacions, i també a Terrassa i Matadepera per la llera de la Riera de les Arenes. També s'ha efectuat una actuació a Sant Cugat.
L'ACA realitza quatre actuacions a Rubí per restaurar les lleres afectades pels aiguats de la tardor
Els treballs, que han suposat una inversió de 362.000 euros, s'han repartit en cinc comarques
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de febrer de 2019 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària