L'Ajuntament de Rubí i la concessionària de la gestió de l'aigua a la ciutat, Sorea, treballen plegats en la revisió de les facturacions emeses durant el període de confinament decretat a causa de la pandèmia.
Davant la impossibilitat de dur a terme lectures de comptadors a les mateixes vivendes de forma presencial durant el període de l'estat d'alarma, la companyia va cobrar una estimació de consum a cada contracte igual que al del mateix període de l'any anterior. La voluntat, segons l'empresa, aproximar-se al consum real i impactar el mínim als usuaris.
Malgrat que en la majoria de casos les estimacions de consum han estat properes a la realitat, en alguns casos s'han produït desajustos o errors de càlcul en les factures. Així doncs, d'acord amb el consistori, Sorea revisarà en detall tota la facturació emesa per detectar i compensar qualsevol incidència que s'hagi produït pel sistema de facturació.
L'Ajuntament i Sorea treballen per compensar els afectats de les incidències en les factures de l'aigua
La concessionària de la gestió de l'aigua a Rubí revisarà els imports cas per cas per estudiar i resoldre individualment cada situació
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2020 a les 08:56
Et pot interessar
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí