L'accident mortal a l'AP-7, a l'altura de Barberà del Vallès (punt quilomètric 146,5), que es va produir aquest dilluns al migdia, en un xoc múltiple amb un camió i quatre turismes involucrats, va deixar tres víctimes mortals. Són dues dones, veïnes de Barcelona de 64 i 65 anys, i un home, de 62, de Cerdanyola del Vallès.
Són l'ocupant del vehicle incendiat pel múltiple impacte i les dues passatgeres posteriors d'un dels altres automòbils. A més, hi va haver 10 ferits més de diversa consideració: un en estat crític que el van traslladar a l'Hospital Parc Taulí; una en estat greu, a la Mutua de Terrassa; sis menys greus, al Parc Taulí, a l’Hospital de Terrassa i a la Mutua de Terrassa; una lleu al CUAP Sant Fèlix de Sabadell i una persona alta in situ.
Els Mossos d'Esquadra van detenir el conductor del camió com a presumpte autor de tres homicidis imprudents. El sinistre va provocar el tall complet de la via, en sentit Tarragona, cosa que va generar cues superiors als 10 quilòmetres, així com en sentit Girona. A més, de carreteres secundàries, com a l'enllaç de la C-17.
Les víctimes de l'accident mortal a l'AP-7 són veïnes de Barcelona i Cerdanyola
Són dues dones i un home i tenien entre 62 i 65 anys
Publicat el 25 de gener de 2022 a les 09:41
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat
Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat
Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
