L'Escola Montessori organitza aquest dissabte 1 de febrer la segona Matinal Maker oberta a totes les famílies del centre educatiu i de Rubí. Es tracta d'una jornada d'exposicions i tallers destinats a infants de totes les edats que té com a objectiu donar a conèixer el projecte d'innovació que està consolidant l'escola.
La iniciativa s’emmarca en el projecte Magnet de la Fundació Jaume Bofill, que promou les aliances dels centres educatius amb institucions d’excel·lència en un camp del coneixement específic per tal de transformar metodològicament el treball de les escoles.
Aquest tipus de col·laboracions permet als centres educatius desenvolupar un projecte innovador i de qualitat, tant per a les famílies com per a la comunitat educativa.
L'escola Montessori treballa amb el suport de la Fundació CIM de la Universitat Politècnica de Catalunya sota el lema Connecta't al Montessori! per tal d'integrar processos de creació i fabricació en els quals l’alumnat ha de materialitzar les seves idees a través de la fabricació digital.
L’horari de la Matinal Maket és de 10 a 13.30 h i, de la mateixa manera que en la primera jornada, l’empresa Campos Estela SA preparà un esmorzar per a totes aquelles famílies que hi participin.
L’Escola Montessori acull una nova «Matinal Maker»
La jornada serà el dissabte 1 de febrer al matí i comptarà amb exposicions i tallers destinats a infants de totes les edats
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de gener de 2020 a
les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
