Marta Subirà serà nomenada aquest dimarts nova presidenta de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), segons ha avançat la SER i ha confirmat l'ACN. Subirà era fins ara secretària de Medi Ambient.
La nova dirigent d'FGC substituirà en el càrrec Ricard Fonts. El fins ara president dels ferrocarrils catalans passar a ser la mà dreta del conseller Jordi Puigneró a la Vicepresidència de Polítiques Digitals i Territori.
Marta Subirà, nova presidenta de Ferrocarrils de la Generalitat
El fins ara màxim representant d'FGC, Ricard Font, passa a ser número dos del conseller Jordi Puigneró
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juny de 2021 a
les 09:00
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
