Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest dimarts de matinada tendirà a minvar la nuvolositat ràpidament d'oest a est fins a quedar serè o poc ennvuolat, si bé quedaran intervals de núvols a l'extrem nord-est. A partir de mig matí augmentarà la nuvolositat al Pirineu i Prepirineu fins a deixar el cel molt ennuvolat o cobert en aquest sector a partir de la tarda. A la resta augmentarà la nuvolositat per bandes de núvols alts i mitjans a partir de mitja tarda quan deixaran el cel, a estones, mig ennuvolat.
De matinada són probables algunes precipitacions febles i minses a qualsevol punt del país, si bé a primera hora del matí quedaran restringides a l'extrem nord-est. A partir de migdia en són de probables al Pirineu, Prepirineu i no se'n descarten a altres punts del terç oest i extrem nord. Seran febles, puntualment moderades, i acumularan quantitats minses, puntualment poc abundants. La cota de neu voltarà els 1500 metres.
La temperatura mínima serà lleugerament o moderadament més baixa. Es mourà entre -1 i 4 ºC al Pirineu, entre 10 i 15 ºC al litoral i prelitoral central i sud i entre 4 i 9 ºC a la resta. La temperatura màxima també serà lleugerament o moderadament més baixa i es mourà entre 7 i 12 ºC al Pirineu, entre 10 i 15 ºC al Prepirineu entre 13 i 18 ºC a la depressió Central i entre 17 i 22 ºC al litoral.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de novembre de 2019 a les 08:00
Et pot interessar
-
Societat
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat
La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat
Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat
Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat
Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat
Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls
