Des d'aquest dilluns es poden fer les inscripcions als Casals d'Hivern, adreçats a nens i nenes d'entre 3 i 12 anys, els dies laborables de les vacances de Nadal: 21, 22, 27, 28 i 29 de desembre i 2, 3, 4 i 5 de gener. Els Casals es faran a l'escola Montessori. Les inscripcions estaran obertes fins al pròxim 11 de desembre.
L'oferta té diverses modalitats i preus en funció del servei que es vulgui contractar: acollida, matí, menjador i tarda. L'oferta màxima és de 30 places a cada franja horària i casl, i els grups no superaran els 10 infants. El número mínim per obrir un frup serà de 12 infants. Els grups s'estructuren en dos torns: el torn 1 inclou els dies de desembre, i el 2, els de gener.
Les inscripcions s'han de fer a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament, i també de manera presencial a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, de dilluns a divendres de 8.30h a 13.30h si no es demana cita, i de 8.30h a 14h i de 16h a 18.30h de dilluns a dijous i de 8.30h a 14h els divendres, si es fa demanant cita.
Les places s'atorgaran en primer lloc als infants que sol·licitin els dos torns, per rigorós ordre de rebuda de les sol·licituds, i en cas que hi hagi vacants en el torn sol·licitat, a la resta d'infants, també per ordre. Els preus oscil·len entre els 16 i els 126 euros en funció del servei i el nombre de torns.
Obertes les inscripcions per als Casals d'Hivern
Els preus oscil·len entre els 16 i els 126 euros en funció del servei i els torns que s'escullin
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de novembre de 2023 a les 08:26
Actualitzat el 27 de novembre de 2023 a les 08:49
Et pot interessar
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques