Madrid acollirà el pròxim 16 d'octubre una manifestació convocada per la Coordinadora Estatal en Defensa del Sistema Públic de Pensions. S'hi espera la participació de desenes de milers de persones. Personalitats de la Cultura, Cinema, Teatre, Comunicació, Recerca i Ciència hi han mostrat el seu suport a la convocatòria.
L'objectiu de la protesta rau a exigir la derogació de les reformes laborals del 2010 i 2012, així com les reformes de pensions de 2011 i 2013, una auditoria pública de la Seguretat Social, igualar les pensions mínimes amb el salari mínim, "justícia per les persones mortes per la Covid-19", supressió dels Plans Privats d'Empresa i "pressupostos suficients" per a la Sanitat, Educació i les persones dependents.
En aquesta concentració hi participaran persones vingudes des de Rubí: seran unes vint persones, la majoria membres del Moviment per unes pensions públiques Dignes de Rubí i Rubí per la Sanitat.
Ara bé, les inscripcions es troben obertes a la ciutadania: es pot tramitar aquest dijous, de 17 a 19 h davant del mercat municipal de Rubí i a la concentració per unes pensions dignes davant l'Ajuntament, el dimecres 13 a les 10.30 h.
Pensions Dignes de Rubí i Rubí per la Sanitat participaran a la gran manifestació del 16 d'octubre a Madrid
La inscripció està oberta a tota la ciutadania
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’octubre de 2021 a les 10:59
Et pot interessar
-
Societat
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat
La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat
Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat
Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat
Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat
Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls
