Rubí aposta pel «tecnotalent» i busca persones i empreses interessades
El programa té com a objectiu promoure el treball digne, la millora competencial del talent local i el creixement econòmic del teixit empresarial a través de la tecnologia
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de setembre de 2021 a les 10:44
"Rubí impulsa el tecnotalent" és el nom d'un programa que neix en el context de la pandèmia de la Covid-19 i que té com a objectiu la promoció del treball digne, la millora competencial del talent local i el creixement econòmic del teixit empresarial a través de la tecnologia. En aquest sentit, el programa, desplegat a través de Rubí Forma, cerca persones i empreses interessades en la transformació tecnològica i digital.
"La situació d'emergència sanitària ha trobat en la tecnologia un suport essencial. La Covid-19 ha posat a prova la maduresa digital tant de les persones com de les empreses i ha requerit una gran capacitat d’adaptació a l’entorn per poder-ne sortir amb èxit. Aquest programa és el resultat de l’aprenentatge que ha significat viure la pandèmia”, argumenta el regidor d’Educació i Ocupabilitat, Víctor García Correas.
Així doncs, pel proper curs, Rubí oferirà competències digitals, tècniques i transversals a través d'un pla individualitzat que culmina amb pràctiques en una empresa. "Rubí impulsa el tecnotalent fa una aposta clara pel talent femení per tal d’evitar desigualtats i incrementar l’accés de les dones a llocs de treball tradicionalment masculinitats, com les ocupacions que tenen a veure amb la ciència, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques", afegeix García Correas.
Aquesta iniciativa també s'adreça a empreses del sector de l'alimentació o de la salut. A través de "Rubí impulsa el tecnotalent" podran accedir als perfils digitals que necessiten i tindran l'oportunitat de crear grups d'acció amb altres empreses del territori amb reptes i objectius comuns.
Pots obtenir més informació sobre el programa a través de la web del Rubí Forma o presencialment a l’edifici de la rambleta de Joan Miró, s/n (de 8 a 15 h).
Et pot interessar
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques
-
Societat La Font del Ferro de Rubí celebra una festa de primavera
-
Societat Comencen les obres per reparar un pont a la riera de Rubí
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral