L'impacte de la Covid-19 a les escoles de Rubí, continua. Aquest dijous 24 de setembre l'Ajuntament ha confirmat nous grups confinats. En concret, es tracta de dos grups de l'Escola Montessori -un de primer i un altre de cinquè de primària-, un grup de de quart d'ESO de l'Institut Duc de Montblanc i un altre de l'Institut Torrent dels Alous.
A aquests cal sumar les dades que aporta el Departament d'Ensenyament que comptabilitzen cinc grups. Dos de l'Escola Ribas, un a l'escola 25 de setembre, un altre a l'Institut L'Estatut i un més a l'Institut Torrent dels Alous, que avui ha sumat el segon grup.
A banda, RubíTV.cat té constància que hi ha dos grups més a l'Institut La Serreta. El departament d'Educació ha comunicat que hi ha un grup de l'institut L'Estatut confinat, però tant el regidor d'Educació, Víctor García, com la direcció del centre han desmentit aquesta informació. A continuació pots consultar les dades que ofereix el Departament d'Ensenyament.
[consultaescoles]
[noticiadiari]2/208861[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209096[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208974[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208788[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208585[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Rubí suma quatre grups més afectats per coronavirus a les escoles
Consulta aquí les dades dels centres educatius dels teus fills
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de setembre de 2020 a les 13:00
Actualitzat el 24 de setembre de 2020 a les 13:11
Et pot interessar
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra