El Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental també ha pres mesures davant l'estat d'alarma pel coronavirus en relació a la recollida de residus municipals. En un comunicat fan saber que se suspèn el servei itinerant de deixalleria mòbil "fins que les condicions ho permetin".
[noticiadiari]35/72785[/noticiadiari]
També s’estableixen serveis mínims en el Servei de recollida d’oli i "només es farà en cas imprescindible". Amb tot però, el Centre de Tractament de Residus del Vallès Occidental funciona amb normalitat com a instal·lació essencial i s’han pres les mesures de prevenció per les persones que hi treballen i pel personal que hi acudeix.
Segons ha comunicat l’Àrea Metropolitana, l’Ecoparc 2 l’Ecoparc 4 segueixen rebent la fracció orgància amb normalitat. Així mateix des del Consorci del Bages informen que l’Ecoparc de Bufalvent també està operatiu. Aquestes són les plantes que actualment reben fracció orgància del Vallès Occidental.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197179[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197155[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197368[/noticiadiari]
Se suspèn el servei deixalleria mòbil al Vallès Occidental pel coronavirus
S’estableixen serveis mínims en el servei de recollida d’oli
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2020 a les 16:30
Et pot interessar
-
Societat Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària