Terrassa acull aquest divendres 29 de novembre el Primer Congrés "Dret i Animals" del Vallès Occidental. La trobada està organitzada per la Comissió de Dret Animal de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Terrassa (ICATER) i comptarà amb la participació d'experts. La seu del Col·legi d'Advocats serà l'escenari de la pionera trobada. En una entrevista amb LaTorre, l'advocada experta en dret animal, Cristina Becares, alertava de la necessitat d'unificar normatives i visibilitzar el dret dels animals.
La intenció principal és abordar la matèria des del vessant "judicial, administrativa i policial". INTERcids, (Operadors Jurídics pels Animals) coorganitza aquest congrés. Segons els organitzadors, la jornada està oberta a totes aquelles persones, juristes, estudiants, veterinaris o membres d'entitats "interessades en la defensa dels animals".
L'activitat començarà a les 9 h quan el Degà del Col·legi d'Advocats de Terrassa, Ignasi Puig, presentarà el Congrés. L'activitat se centrarà en tres ponències basades en temes diversos com el maltractament, la jurisdicció dels animals silvestres o el be jurídic dels casos que afecten animals. Una taula rodona ocuparà la franja de tarda.
L'acte de clausura de la jornada, que està programat per les 19 h, anirà a càrrec de la presidenta de la Comissió de Protecció dels Drets dels Animals del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, Magda Oranich.
Terrassa acull el Primer Congrés pel Dret Animal del Vallès
La jornada es fa aquest divendres 29 de novembre a l 'Il·lustre Col·legi d'Advocats de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de novembre de 2019 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària