La X Marxa Corredor Verd del Vallès, inicialment prevista l'octubre del 2020 i ajornada dues vegades a causa de la Covid-19, tindrà lloc finalment el diumenge 30 de maig. Es tracta d'una cursa que connecta les serres de Sant Llorenç del Munt amb les de Galliners i de Collserola, resseguint part l'Anella Verda de Terrassa.
[noticia]7881[/noticia]
L'itinerari de la cursa, en les modalitats de caminada i marxa nòrdica, es manté. Per una banda, el trajecte convencional de 21 km entre Matadepera i Sant Cugat del Vallès i d'altra banda, una ruta més curta de 10 km entre Sant Quirze i Sant Cugat, coincidint amb la segona part de la MCVV. Per la seguretat de les persones participants i del voluntariat, la Marxa seguirà el protocol FEEC antiCovid-19 i totes les mesures sanitàries pertinents.
Les inscripcions estan obertes presencialment al Club Muntanyenc o en línia a través de la seva pàgina web. El preu és de 17 euros i 15 euros pels recorreguts de 21 km i 10 km, respectivament; aquest inclou una samarreta tècnica i avituallament.
Torna la X Marxa Corredor Verd del Vallès, aquest diumenge 30 de maig
El preu de les inscripcions s'incrementa tres euros a partir del 24 de maig
Ara a portada
Publicat el 25 de maig de 2021 a les 11:30
Et pot interessar
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat