La sort continua somrient a Rubí: la Loteria Nacional ha tornat a deixar un primer premi a la ciutat, dotat amb 30.000 euros. La butlleta s'ha validat al despatx receptor número 4, situat a l'Estanc de Ca n'Oriol.
El primer premi ha estat molt repartit: ha caigut a localitats de Saragossa, Lugo, Toledo, Alacant, Madrid, Múrcia i Santa Cruz de Tenerife. El segon premi, dotat amb 6.000 euros, ha anat a parar a dues poblacions del Vallès Occidental: Barberà i Castellar del Vallès.
Fa tot just una setmana, ja va caure un primer premi de la Loteria Nacional a Rubí, i el 22 de febrer, un afortunat va guanyar més de 60.000 euros amb La Primitiva.
Un veí de Rubí guanya 30.000 euros amb la Loteria Nacional
Tercer premi gros en les últimes setmanes a la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2024 a les 10:09
Et pot interessar
-
Societat Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària