El rubinenc Sergio Cerdán continuarà les representacions de Que nos quiten lo bailao, un espectacle que consta de tres peces de microteatre que tracten, des de diverses perspectives, les relacions personals i sexoafectives, i també el Festival d'Eurovisió.
Les dues comèdies i el drama - Lo que nunca te dije, Vicios ocultos i Virusvisión - es podran veure els diumenges 6, 13 i 20 de desembre a la Sala On de Barcelona (c/ Nàpols, 305), a les 17.30h. Les funcions es van haver de suspendre al novembre, arran de les restriccions al món cultural. Es tracta d'una "aposta pel talent jove" i "molt completa", tal com explica el seu guionista i director.
Els intèrprets de les tres obres de microteatre que formen Que nos quiten lo bailao són Daniel Pérez Martín - també rubinenc-, Itsaso Frasquier i Andreu Mauri, i Jordi Brandía s'ha encarregat del disseny. Les entrades ja es poden adquirir a la plataforma Entradium i també a Atrápalo, a un preu de 15€ que inclou l'entrada general i una consumició.
[noticia]
«Que nos quiten lo bailao», de Sergio Cerdán, continuarà al desembre a la Sala On de Barcelona
El director de Rubí va haver de cancel·lar les funcions del novembre per les restriccions al món de la cultura
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2020 a les 11:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Un veí de Rubí dirigeix una obra de teatre contra el patriarcat i el privilegi blanc
-
Cultura i mitjans Rubí es prepara per al 12è Festival de Blues
-
Cultura i mitjans Arriba la novena edició del festival Teatre sense Teatre de Rubí
-
Cultura i mitjans L’Escola d’Art i Disseny edRa de Rubí dedica una exposició a la ceràmica
-
Cultura i mitjans El jazz de Manel Cheniti arriba a Rubí
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres