El CN Rubí torna a organitzar el «100x100», el primer repte de l'any

La prova tindrà lloc aquest dissabte a les instal·lacions de Can Rosés

Publicat el 02 de gener de 2020 a les 10:00
Com cada primer cap de setmana de l'any, i des de en fa set, el CN Rubí organitza un esdeveniment en forma d'entrenament obert tant per a les seccions del Club com per a nedadors d'altres clubs o aficionats que vulguin afrontar un repte, el primer repte de l'any: el 100x100.

La proposta és que cada nedador realitzi 100 sèries de 100 metres cadascuna, dividits en diversos grups, que tenen establerts un temps de sortida més o menys exigent en funció del seu nivell.

Els nivells són 4: un amb sortida cada 2'15'', cada 2', cada 1'45'' i cada 1'30''. Cada 25 repeticions hi ha descansos especials de 5 minuts.

Si algun dels participants creu que no pot completar les 100 sèries té 3 opcions: realitzar-ne menys, fer-les de 50 o 75 metres, o formar un equip de relleus amb el nombre de persones que vulguin.

Tots els participants rebran una bossa a l'inici amb un petit avituallament, tant sòlid com líquid, per consumir durant i al final del repte, on hi haurà un petit esmorzar. Igualment, tots els participants rebran un diploma de participació en finalitzar l'esdeveniment.

El repte 100x100 d'enguany serà aquest dissabte, 4 de gener, de 8.30h a 12.30h a les instal·lacions del club a Can Rosés. Les inscripcions encara es poden a través de la web del CN Rubí.