Elena Ruiz, la jove waterpolista del CN Rubí, ha debutat aquest cap de setmana als Jocs Olímpics de Tòquio, i ho ha fet de la millor manera possible, contribuint amb cinc gols a la victòria de la selecció espanyola davant Sudàfrica (4-29). Ruiz va ser la màxima golejadora del partit. Per la seva banda, Bea Ortiz va aconseguir quatre dianes.
La selecció espanyola tornarà a jugar avui davant del Canadà, un combinat que no posarà les coses tan fàcils al combinat estatal; dimecres davant d'Holanda i divendres davant d'Austràlia, per mirar d'aconseguir el passi a quarts de final.
Ruiz i Ortiz són dues dels més de 100 esportistes catalans que hi ha a Tòquio per disputar els Jocs Olímpics, tres de les quals són de Rubí. L'equip d'hoquei herba de Xantal Giné, que ha viatjat a Tòquio com a reserva, disputa avui a les 12h el segon partit de la fase de grups davant l'Argentina, després d'empatar a tres davant d'Austràlia en la primera jornada.
[noticia]9802[/noticia]
Elena Ruiz i Bea Ortiz debuten als Jocs Olímpics amb una contundent victòria
Ruiz va ser la màxima golejadora del partit davant Sud-àfrica (29-4) | La selecció espanyola torna a jugar avui (12.40h) davant del Canadà
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juliol de 2021 a les 05:15
Et pot interessar
-
Esports Obertes les inscripcions per la 22a Cursa de Muntanya de Rubí
-
Esports Roger Quesada, subcampió del Torneig Estatal aleví de tennis taula
-
Esports El Cent Patins viatja a Zamora per disputar la Copa del Rei i de la Reina
-
Esports Bea Ortiz, supercampiona d'Europa amb el CN Sabadell
-
Esports Entrades a la venda pel partit de Copa entre la UE Rubí i l'Athletic de Bilbao
-
Esports La UE Rubí rebrà l'Athletic de Bilbao l'1 de novembre a les 21.30h