L'objectiu és oferir recursos a la ciutadania durant aquest període fent difusió de diverses activitats que es poden fer, sense mobilitat ni aglomeracions, per evitar la propagació de la Covid. La majoria d'activitats proposades seran en format online per oferir alternatives a les famílies durant aquestes festes nadalenques.
Així doncs, els vallesans podran obrir cada dia el calendari per conèixer una nova proposta per "passar una bona estona" en temps de pandèmia: la visita d’un museu o d’un edifici patrimonial en format online, tallers i manualitats per a fer en família, receptes de cuina ofertes pels cuiners i cuineres de la comarca, descobertes d’espais a través de vídeos i aplicacions a la xarxa, entre d’altres.
Les publicacions recolliran activitats de diverses entitats dels municipis del Vallès Occidental com museus i biblioteques, així com les accions que ofereixen els ajuntaments. En definitiva, una finestra oberta a les propostes que ens ofereix la comarca durant aquest mes de desembre atípic.
[plantillacoronavirus]