Rubí Acull participarà aquest divendres a les 18h en un directe d'Instagram de la Coordinadora Obrim Fronteres, en el marc de la campanya per demanar la regularització de totes les persones migrants, a la qual s'han adherit ja més de 500 col·lectius d'arreu de l'Estat espanyol així com gairebé 2.000 persones a títol individual.
La Coordinadora Obrim Fronteres impulsa aquests directes per tal de resoldre dubtes i preguntes sobre la situació de les persones migrants durant l'estat d'alarma, i una de les convidades serà la plataforma Rubí Acull, que explicarà algunes situacions de racisme que s'han viscut durant el confinament, la xarxa d'iniciatives solidàries que ha sorgit a Rubí i farà un repàs a la tasca de Rubí Acull en general, i com han adaptat la seva activitat en aquests dies de confinament.
Rubí Acull ha donat suport als manifestos impulsats per la Coordinadora Obrim Fronteres a principis d'abril i també s'ha sumat a la campanya #RegularizaciónYa, sorgida de desenes de col·lectius que treballen pels drets de les persones migrants arreu de l'Estat espanyol fa uns deu dies, i que continua sumant adhesions.
[noticiadiari]2/200793[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200742[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200074[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Rubí Acull participa de la campanya a favor de la regularització de persones migrants aquest divendres
La Coordinadora Obrim Fronteres resol els dubtes sobre la situació administrativa de les persones migrants amb l'estat d'alarma
Ara a portada
Publicat el 23 d’abril de 2020 a les 16:00
Actualitzat el 23 d’abril de 2020 a les 18:35
Et pot interessar
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat