Els tallers per reduir la factura elèctrica organitzats per l’Ajuntament a través del projecte Rubí Brilla tornaran a partir de setembre. Concretament els tallers programats seran el dimecres 25 de setembre a les 10 h, el divendres 25 d'octubre a les 18 h, el dilluns 11 de novembre a les 10 h i el dijous 12 de desembre a les 18 h.
En el marc d’aquests tallers, s'expliquen els conceptes bàsics de la factura elèctrica, es donen eines per reduir el seu import optimitzant el contracte elèctric o modificant hàbits de consum, i es faciliten consells per consumir l’energia de manera més eficient. A més, s’informa els assistents del marc legal que garanteix el dret bàsic a l’energia a les famílies amb risc de vulnerabilitat.
Després d'una sola sessió, les persones participants adquireixen coneixements que els permeten rebaixar considerablement la seva despesa energètica. La mitjana d’estalvi per família és del 30% de la factura però, en alguns casos, els assistents aconsegueixen reduir-la fins a la meitat sense necessitat ni tan sols de modificar els seus hàbits de consum. I és que el 70% de les persones que han participat fins ara als tallers han descobert que tenien contractada més potència elèctrica de la necessària.
Les sessions, que tenen lloc a l'edifici Rubí Forma, s’adrecen a tota la ciutadania, sigui quina sigui la seva capacitat econòmica, i per assistir-hi només cal formalitzar una inscripció prèvia adreçant un correu a rubi_brilla@ajrubi.cat, emplenant el formulari corresponent a la Seu Electrònica de l’Ajuntament o trucant al 93 581 39 00 (a partir del setembre).
Tornen els tallers de Rubí Brilla per reduir la factura elèctrica
A partir del 25 de setembre la ciutadania podrà assistir a les noves sessions gratuïtes a l’edifici Rubí Forma
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2019 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques