1 de 10
premis cambra

European Flavours & Fragances, guardonada amb el Premi Cambra de Terrassa a la Internacionalització

Hercal Diggers i Bio-Fil, guanyadores dels Premis Sostenibilitat i Innovació

Eurofragance va ser l'empresa encarregada de fer la fragància de Rubí | Localpres
per RubiTV.cat, Rubí, Catalunya | 27 de maig de 2022 a les 14:47 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 27 de maig de 2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'empresa de Rubí European Flavours & Fragances Spain ha estat guardonada amb el Premi Cambra 2022 a la Internacionalització, juntament amb les empreses terrassenques Hercal Diggers SL, premi a la Sostenibilitat; i Bio-Fil, a la Innovació. Aquestes han estat les tres escollides d'entre 36 candidatures.

Així ho ha decidit el jurat dels Premis, presidit per Santiago Sabatés, vicepresident primer de la Cambra; i format per Dídac Solà, regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat, Pere Masachs, membre del Ple i la Comissió dels Premis Cambra, Pepe García, director general de Folgaroles Tèxtil - empresa guanyadora del Premi Cambra 2019 a la Innovació - i Jordi Aguasca, director de Transformació Tecnològica i Disrupció d'ACCIÓ, de la Generalitat de Catalunya.


Fundada el 2013, European Flavours & Fragances es dedica a la fabricació i comercialització d'aromes per la indústria de l'alimentació i les begudes, i té una clara vocació internacional des de la seva creació: actualment exporta els seus productes a 36 països d'arreu del món, dels cinc continents, amb un model d'exportació directa a clients estratègics de països emergentsagents comercials i distribuïdors exclusius. També compta amb filial comercial i oficines comercials internacionals.

Eurofragance compta amb 22 treballadors i 4 estudiants en pràctiques en la modalitat de Formació Professional Dual, una de les apostes de l'empresa. 


La companyia "manté una política de millor adaptació i innovació dels productes i serveis orientada al posicionament en els mercats internacionals", i també compta amb un pla de formació i sensibilització en internacionalització per al seu equip professional. 

 

Participació