El Síndic de Greuges de Catalunya atén una quinzena de queixes de veïns de Rubí

Medi ambient, urbanisme, habitatge, salut i serveis socials han estat les principals preocupacions que la ciutadania ha traslladat

Redacció
20 de febrer del 2023
Actualitzat a les 15:57h
L'equip del Síndic atén un ciutadà al despatx del Síndic local
L'equip del Síndic atén un ciutadà al despatx del Síndic local | Ajuntament de Rubí
L'Oficina d'Atenció a les Persones del Síndic de Greuges de Catalunya va visitar Rubí per atendre les persones que ho havien sol·licitat el passat divendres, una quinzena de veïns que han volgut traslladar diverses qüestions del defensor del poble català.

Un tècnic ha atès presencialment set peticions, al despatx del Síndic Local, i n'ha gestionat vuit més de manera telemàtica, o bé per telèfon o bé per videotrucada. Medi ambient, urbanisme, habitatge, salut i serveis socials han estat les principals preocupacions que la ciutadania ha traslladat a l'equip de la Sindicatura, tres de les quals adreçaes a l'Ajuntament de Rubí.

"La visita de l'equip de la Sindicatura de Greuges de Catalunya constata el compromís de la nova Síndica de Catalunya amb el territori", ha dit Carles Aluju, recentment elegit Síndic local, que tot i que valora la facilitat de presentar queixes gràcies a les noves tecnologies, creu que "les visites presencials permeten copsar de primera mà les inquietuds de la ciutadania".